Reklamace
Reklamace zboží
Výrobek zakoupený přes náš internetový obchod nefunguje tak jak má? Zašlete nám jej společně s vyplněným reklamačním formulářem ZDE nebo se zastavte na jakékoliv naší prodejně Bambule, kde s Vámi reklamaci sepíšeme a vyřídíme.
Jak postupovat při vrácení:
1. Vrácení na prodejně
Vracený výrobek můžete přinést na kteroukoliv naši prodejnu, spolu s výrobkem přineste také prodejní doklad.
Na pobočce výrobek zkontrolujeme, sepíšeme reklamační formulář a zboží si od Vás převezmeme.
2. Vrácení poštou
Zboží zakoupené s doručením na Vámi zvolenou adresu.
Vyplňte a vytiskněte si reklamační formulář. Údaje potřebné k vyplnění najdete na faktuře.
Zboží pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Ideálně jej zabalte do původního obalu. Nezapomeňte přibalit podepsaný reklamační formulář.
Zboží pošlete na naše reklamační oddělení:
Reklamace eshop Bambule
Famico s.r.o.
CTPark Cerhovice, Hala CER3 ( EXIT 41, dálnice D5 )
Cerhovice 385,
267 61 Cerhovice
Na této adrese není možné vrátit zboží osobně.