Vážení zákazníci, z důvodu vysokého nárůstu objednávek se může odeslání Vaší zásilky opozdit. Průměrné zpoždění odeslání zásilky je aktuálně 3 dny. Děkujeme za pochopení a za důvěru.

Reklamace zboží

Výrobek zakoupený přes náš internetový obchod nefunguje tak jak má? Zašlete nám jej společně s vyplněným reklamačním formulářem ZDE nebo se zastavte na jakékoliv naší prodejně Bambule, kde s Vámi reklamaci sepíšeme a vyřídíme.

Jak postupovat při vrácení:

 

 

1. Vrácení na prodejně

Vracený výrobek můžete přinést na kteroukoliv naši prodejnu, spolu s výrobkem přineste také prodejní doklad.

Na pobočce výrobek zkontrolujeme, sepíšeme reklamační formulář a zboží si od Vás převezmeme.

 

Více v Obchodních podmínkách

 

2. Vrácení poštou

Zboží zakoupené s doručením na Vámi zvolenou adresu.

Vyplňte a vytiskněte si reklamační formulář. Údaje potřebné k vyplnění najdete na faktuře.

Zboží pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Ideálně jej zabalte do původního obalu. Nezapomeňte přibalit podepsaný reklamační formulář.

Více v Obchodních podmínkách

 

Zboží pošlete na naše reklamační oddělení:

Reklamace eshop Bambule

Famico s.r.o.

CTPark Cerhovice, Hala CER3 ( EXIT 41, dálnice D5 )

Cerhovice 385,

267 61 Cerhovice


Na této adrese není možné vrátit zboží osobně.

Nahoru